Busbus00 Dün detaylı ultrosonda bebeğimin kalbinde parlaklıgının oldugunu sölediler. Bu durumla karsılasan varmı acaba 🙄
Ayse_Gul Busbus00 ✋🏻 Stres yapma canım her bebekte karşılaşılıyor Benide çok korkutmuşlardı fetal eko bile çektirdim bi sıkıntı yok dediler 31. Haftamdayım parlaklık hala duruyor
betussa Busbus00 arkadasimda gözükmüştü perinataloga yonlendirdiler sonra amniyoentez istediler yaptirmadi ilerleyen haftalarda gecti zaten geçiyormuş bebegini gecen hafta kucagina aldi sagsaglim saglikli cok şükür
Busbus00 Ayse_Gul bende cuma güzü cektircem insallah fetal eko 20+6 dayım insallah iyi haberler alırım canım
Ayse_Gul Busbus00 dün kontrolüm vardı kalpteki parlaklık kaybolmuş canım 33 haftalığım 21. Haftadan beri vardı parlaklık