Eymenin-annesi amelıyathaneye gırdıgınde belıne yapılan ıgneden harıc hıcbırsey hıssetmıyorsun. O ıgnede acıtmıyor zaten. Dikişe gelınce kesınlıkle korkma hıcbırsekılde canın yanmıyor acımıyor. Tek skkıntı bence gulerken oda degısık bır acı kluyor hem hosuna gıdıyor hem Acıyor 😂yürüyorsun kalkıyorsun oturuyorsun ben ucuncu gun ıslerımı yapmaya basladım. On gun sonra gtmem lazımdı kontrole gtmemıstım bır ay sonra gttım ve ogrendım kı toplu ıgne ucu kadar acılmam olmus hısettın mı dersen asla. Ben ağır kaldırdım cok hata kesınlıkle bende. Çocuğun odası gelmıstı yatagını tasımaya zorladım yok odayı sıl supur herkes kızdı ama nefile 🤷🏻♀️