online_mom ftmk doktorunuza sorun.banada ayrı olarak vermedı ama baska kullandıgım ılacların ıcınde vardı ekstra olarak vermedı.doktorunuza sorun bence kullanmadan 🤗
Selufkaa Doktoruna danış derim ama kullanmanda zarar Yok aksine faydası var diye biliyorum ben hamile kalmadan önce kullanmaya basladım
Muneweralp ftmk ben 12 haftaya kadar hem progestan hem folik asit kullandım doktorum ikisinide vermişti bence sor belki unutmuştur yada artık hamile kalan herkes kendiliğinden başlıyor öyle diye düşünüp vermemişte olabilir
fadimeozbas @ftmk alakası yok bende progestan kullandım 3 ayda folik asit kullandım folik asit önemli
Ultraslan40 Kesinlikle doktorunla görüş o sana reçete ile yazsın. Benim vücudumdaki folik asit değerim düşük olduğu için hamile olmadan önce de içiyordum, doktoruma söyledim bu markayı içiyorum devam edebilirim demi diye, sakın onu kullanma dedi hemen at onu şunu kullan demişti, sakın doktorun önermeden folik asit alma sakın! Çünkü günlük almamız gereken belirli bir miktar mg var, kimi folik asit bu değerin altındayken kimi üstünde oluyor