Gamze5461 çoook normal canım çok normal kanaman vs olmadığı sürece korkma yerleşme kanaman olabilir ben 24+0 haftalık hamileyim hâlâ kasık ağrısı bel ağrısı oluyor çünkü ilk 3 ayda bebekler yerleşiyor ve ondan dolayı 3.aydan sonra da bebek büyüdüğü için rahim genişliyor ve ondan dolayı ağrı oluyor ama sen doktoruna da sor