Kivilipastaa 30+4 oldum ama bu hafta ayrı bi Yorgunum halsizim iştah desen sıfır ve inanılmaz bi baş agrısı 😢 var mı sizde de bu tür şikayetler 😭
Yegino Kivilipastaa o sıralar bi hantallık çöküyo insana ütüsünü falan bin bir eziyetle yapmıştım ben erteleye erteleye ama son haftalarda bi enerji patlaması yaşanıyo 😂 geçicidir yani
Ayse_Gul Kivilipastaa 30. Haftadan sonra normal galiba 31+6 haftalığım canım birşey yapmak istemiyor öylece yatmak istiyorum 😂
momof3 Kivilipastaa bende de garip bi his var yorgun bitkin hissediyorum kendimi bugün 30 haftalık oldum 😥 Ağrılar kimi zaman çok ağırlaşıyor...Allah kolaylık versin hepimize
Kivilipastaa defne55 bende ütü yapıcam bugün gel sor ki halin var mı 😣 ev temizliği yapılcak camlar silinicek perdeler yıkanıcak oy annem 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
defne55 Kivilipastaa ben yaptım valla halı yıkadım koltuk sildim mutfak dolabı temizledim cam sildim son süpürüp silip halıları sermek kaldı da bende hal kalmadı
Kivilipastaa Ayse_Gul yatmak istemiyorum açıkcası da başımın agrısı bana ayrı bi yorgunluk veriyo ve evde tekim sıkıntıdan oluyo sanırım 😣
Gokceg Yasmin0- normalde çok hareketliydi ama dün ve bugün önceki günlere göre daha sakin sanki 32+6 yız
Dniiz Bende 30. Haftamdayım bu güne kadar yorulduğumu sanıyormuşum bu hafta inanılmaz yoruluyorum ağrılarım başladı şükür ki dayanılmayacak kadar değil :)
Kivilipastaa Dniiz dayanılmycak gibi değil çok şükür kuzum ama otururken bile yoruluyorum ya napcaz böyle
Dniiz Kivilipastaa ben yorulduğum için konuşmuyorum bile bazen Canım :) her bulduğumuz fırsatta uzanacağız artık başka çare yok gibi