Minikmelek Bi zararı yok demi dün bende kontrole gidim folidoce diye folik asit ilacı verdi kullanıyım mı bilemedim ilk gebeliğim
Ezgislck Minikmelek bebeğinin omurga gelişimi için çok önemli mutlaka kullanmalısın. Sana verdiğini devlet karşılıyor. Bana doktorum folic1 vermişti.
Beybitooo Minikmelek kullan kesinlikle ihmal etme bebekteki açık bel hastalığını ve bir çok hastalığı engelliyor kemik gelişimi icin çok önemli
Ipekozsyhzry Minikmelek bende 3ay onu kullandim canim 3.ayim bitttiginde doktorum biraktirdi suan kullanmiyorum folik asiti kullan cocugun sinir sistemini destekliyor
Ezgislck Minikmelek o zaman karıştırdım ben. Bana arkadaşım vermişti dışı mor devlet karşılıyor demişti onunla karıştırmış olabilirim. Ama mutlaka kullan ben şuan vitamine geçtim onun içinde Bile folic asit var
30148 Folik asit çocuğun ilk ana rahminde gelişiminin doğru sağlanmasını sağlar normalde hamile kalmayı düşünen anne adaylari için üç ay hamilelik öncesi üç ay hamilelikte kullandirip biraktirir doktorlar bence kullanmalısın ben folbiol kullaniyorum