Serenty Sevdasoner16 belli ki doğuma kadar yatarak geçecek.bu hafta kabullendim bunu 😩 o değil doktor yerinden kipirdamiycan diyor hiç alışkın değilim hizmet edilmeye.kendimi kötü hissediyorum.birilerine muhtaç olmak çok kötü
Sevdasoner16 Aynı valla bu arada hangi sehirdesin doktorun hangi ilaçları verdi böyle durumlar oluyormuymuş geçicimiymiş bisey dedimi benimki kasılir kasilir acilma olursa düser dedi cok agladim ama sonra Allaha bıraktım dua etmekten baska carem yok