Musel biz de erkenden gitmistik doktora doktor şuan çok küçük göremem dedi muayene ücretinizi geri alın sonra gelin dedi.hatta bir tane de kan tahlili istedi bunu da dışarda yaptır demişti.saglik ocağıni kastetmisti.doktordan doktora ne kadar fark var