eknsnsr98 Kızlar üç gündür mide agrısı cekiyorum aralıksız ne denediysem gecmedi böyle olan var mı n’aptınız acısı çok kötü😰
Akbasinci eknsnsr98 bende 38 haftalığım bende karın ağrısı çekiyorum miğdem bulanıyor çıkarınca anca rahat ediyorum tabi nadiren oluyor
hamis_19 eknsnsr98 valla bende sodayla idare ediyorum ama cokta faydasi yok tabi. Süt falan diyolar ama içemiyorum ben sütü.
Ftmemne eknsnsr98 kaç haftalıksınız? Kan ilacı içiyor musunuz? Kan ilacı da bana aşırı mide ağrısı yaptı. Yada bebeğin pozisyonu ile alakalı ağrıda olabilir
Senem_ozkan99 eknsnsr98 bende yaşıyodum soğuk ya da ılık süt çok işe yarıyor anca öyle rahatladım geceleri çok kötü oluyordum ama yatmadan öncede bi bardak içip yatıyorum hiç ağrım olmuyor
eknsnsr98 Senem_ozkan99 canım süt içtim yoğurt iyi dediler yedim iyi gelmedi bi türlü üç gündür cekiyorum bu agrıyı
mantik_0 eknsnsr98 benim de o zmn lar başladı hala da devam ediyor sanırım sonuna kadar da böyle gidecek
Emineyunus_kurt eknsnsr98 canim bende 3 gun cektim hic gecmedi yesil.mercimek ye dediler kitir kitir yedim bi avuc felan snrasinda gcti dhada agrimadi agridi zamn onu yiyorum geciyo dene istersen
Emineyunus_kurt eknsnsr98 ewt canim cig yiycen direk ye bana gorumcem soyeldi oda oglanda asirii derce agrirmis onu denemis gecmis banada fayda etti bi dene cnku bnde 3 gundur araliksiz cektim agri