Yasemindemirr çok şükür bizde öğrendik cinsiyetimizi,bir kızımız olacakmış bu kadar inat edip göstermemesinden belliydi zaten😀alisverise ne zaman baslanmali malum kış geliyor ve ayrıca ben kışın kapıya adim atamiyorum bi rahatsızlığım var kışın dışarı çıkınca vucudumda kabarcıklar oluşuyor deli gibi kasiniyorum agliyorum resmen o Yüzden ne zaman alisverise baslamaliyim? Birde farklı güzel kız isimleri önerisi olan varmı?❤
Zeyno_ Yasemindemirr acaba hamileliginiz nasıl.geciyor zor mu yani mide bulantısı vs.kiz çocuk ta çünkü biraz hamilelik zor gecyo derler
Pandabekleyenanne Yasemindemirr zaten 12de gösteren erkekler oluyo 13 u gecınce doktor yüksek ihtimal kız diyo. Biz 15. Haftada erkek olduğunu ögrendik
Tuba_ Zeyno_ benimde kızım olacak Allah nasip ederse🤲 Çok rahat hamilelik geciriyorum hiç bir sıkıntım belirtim başından beri olmadı çok şükür böyle devam ederiz inşallaah 🥰
Yasemindemirr Zeyno_ ilk zamanlar çok kötüydü hatta allah affetsin can yangısından istemiyorum artık dedim, ama çok şükür allahima atlattım istahimda acildi gayet iyi ama 2 gündür sabah yataktan kalkınca sap sarı kusuyorum.
gulsum1214 Bende 19.haftama yarın giriyorum kızlar ve hala cinsiyetini bilmiyoruz yavrumun😂🙈 kontrole gitmeden önce yediğiniz dikkat ettiğiniz bir şey var mıydı😂
Pantone Yasemindemirr bence hemen başlamayın derim. Ben cinsiyeti öğrenince bişeyler almıştım çok pişman oldum gezdikçe çok şey görüyor insan daha iyilerini görüyorsun ve boşuna almışım diyorsun beni çok uyardılardı ama dinlemedim. 😀 şimdi gereksiz birsürü şey var daha çocuk doğmadan.