K_aytc Sule6206 bende 2 gün önce gördüm canım haftaya kalbini duyarız inşallah dedi doktorum çok heyecanlıyım🙊 miden bulanıyor mu 🤦🏻♀️🙄
Sule6206 Benim ikinci hamileliğim şuan başlamadı bulantı sadece uykusuzluk var bende kalp atışı için 11 ekime randevu aldım 😅
yenigebe_1 3+6 yız bizde dahil olabilir miyiz teyzoşlar? 😅 Ben cuma gideceğim kese için erken mi sizce
Taze_hamis Kızlar bende beta hcg 531 . 4+6günlük hamileyim. Benim dün kesem göründü çok küçüktü ama. Bu beta hcg ile kese görülmesi normal mi ya😞
Mucizebebegim3 Taze_hamis canim o beta hcg ile gprulmesi normalde cok zor 1000 ile 2000 atmrasinda gorunur normalde kucumde olsa gordulerse bu sevimecwgin bi durum uzulecehin degil😊
Taze_hamis Mucizebebegim3 bilemiyorum boş gebelik olabilir diye çok korkuyorum zaten çok zor hamile kaldım 😞
Mucizebebegim3 Taze_hamis daha dur yolun basindasin ne bos gebeligi bebek beta 10.000lerdeyken goeunuyor sadece sabir ...
Mucizebebegim3 Taze_hamis Kendini sitrese sokma gwrcekden sitres iyi gelmio bebeklerimize sakin ol kmseyi dinleme herkese anlatma disarda kendi kendn3 kal hamile oldhunu uñutmaya calis baska seylere yonlen allahin izniyle guzel olacak korkma..