Merhaba kızlar. Ben ben bebek odası suan yapmayı düşünmüyorum malum bebek bir süre yanımızda olacağı için sonrasında ozenerek güzel bir oda elbette yapacağım. Şuan sadece dolabını aldık ve birde tasinabilir besigi var simdi yataginida alacaktık onda da yatar diye fakat çevremde bebeği olan arkadaşlarım yatağı hiç kullanmicaksin çünkü bebek hep yanında olacak dediler bi nevi oyle yani bebeğin hep dibimde olacağını düşünürsek çok kararsız kaldım sizin çevrenizde de var mı böyle önerisi olan ya da sizler ne düşünüyorsunuz