Rojda_cht Babybel ben o kadar nasıl beklerim şuan bile heycanlanıyorum cinsiyeti için bir an önce öğrensem keşke. İnşallah sizde bebeğinizi Sağ sağlim kucağınıza alırsınız
Rojda_cht Ecemsbaby benim eltilerim hayat hastanesinde feyzada Doğum yaptılar 3 de normal Doğum ve dikiş düşmedi
Ecemsbaby Rojda_cht evet gülsüm feyza normal doğum yanlısı diye biliyorum, inşallah bizimkiler de sağlıkla dünyaya gelir ❤
Ayzem_25 Rojda_cht bebekte down sendromu olup olmadığına dair test . İkili üçlü dörtlü testler var ve belirli haftalarda yapılıyor . Ben bugün ikili tarama testini yaptırdım özele gidiyorum 2 gün sonra çıkacakmış. Devlet hastanesinde yaptıranlar 10 gün içinde sonuçlar çıkıyormuş. Kan veriyorsun sadece .
Rojda_cht Ayzem_25 bugün bebişimin ense kalınlığına baktı doktor gayet normal ense kalınlığı dedi. Zeka testi istedi kan verdim 10 gün snra sonuçlar çıkıyomuş özelde yaptırdım
Akbaba Babybel önce kız dediklerinde kaçıncı haftandaydınız kesin kız demişlermiydi anlamında sordum yani😊
Babybel Akbaba kız dediklerinde önce 17.haftadaydım sonra ayrıntılıya girdim bir hafta sonra erkek olduğu kesinleşti
Akbaba Babybel bana da 16 da kesin erkek dedi 17ve 18 de kız dediler vende ayrıntılıyı bekliyorum 19 um şuan
Akbaba Babybel ayrıntılı da üç boyutluya mı girdiniz acaba kıza nasıl benzer ki eğer erkekse zaten gözükmesi lazım değil mi size be dediler kız demişlerdi bana deyince
Babybel Akbaba Akbaba ayrıntılı ultrasonda böbreklerini bile görebiliyorsunuz,kalp damarlarına kadar bebeğin yutkunmasına kadar direk pipisini gösteriyor zaten cihaz,içiniz rahat olsun kesin orda net göreceksiniz 🥰