Zumer
24+2 deyiz 30. Haftayı bekliyoruz hazırlıklar için. Bacak bel krampları , uyuşmadan , ve göbüşdendolayı uykular bölünmeye başladı. Bunlar dışında iyi gidiyor çok şükür. Ben yenidoğan ürünleri çok almayı düşünmüyorum zaten hemen büyüyorlar. Birde usgde ten rengi gözükmediği için hangi renk yakışır bilemedigim için yenidoğan giysi az alıp büyüdükçe yakışanı alırım minnak kızıma. Eksikler çok zaten benim gibi havası kuru olan bir yerde yaşıyorsanız mutlaka buhar makinası alın çok faydasını görürsünüz.