Ftmi2017 bende başındsn beri diş problemi yaşıyorum hala antibiyotiğe devam ediyorum. Ama 3. Trmstrda diş çekimi yapmıyorlarmış riskli dedi bizim diş hekimimiz erken doğumu tetikler antibiyotikle geçiştirmeye çalışıp doğumdan sonra çekim yapalım dedi. 36 haftalığım 18. Haftamdan beri azı dişimdeki apse kurumadı 😞