Lavanta01 cok tesekkür ederim canim 🥰 evet doktorum en büyük sansimdi ve kizim da en az benim kadar güclüydü ☺️ "Dehliz deniz altında suyun aşınmasıyla kendiliğinden oluşan mağaralar" bu denizcilik terimi benim dalmaya ilk basladigim yillardan beri aklimda olan bi isim acikcasi. Diger anlamlari da senin dedigin gibi derin, dar gecit.. lezyonlar oldugu gibi duruyo ben önce bebegi kucaklamak istedim, artik kendi sagligima geldi sira ☺️