3melek Herkese merhaba hanımlar 😀 İki çocuklu bir anneyim ☺️ Güya korunuyordum hemde spiralle 😂 Resmen hamileyim şu an. Hesaplamalarıma göre 7+4 olmam lazım 😅 O kadar şoktayım ki anlatamam size 😅 En kısa zamanda doktora gidicem 😀
derinmavi 3melek ayy başlığa çok güldüm canım bu nasıl bi tesadüf. yüreğinde de depremler olmuştur :) istiyo musun peki?
Burciny 3melek vay be hamileliğini öğrenmenle yer yerinden oynamış nasıl bir auran var evet depremin suçlusuda bulundu senin yüzündennn 🤣
3melek derinmavi O an içimdeki sarsıntıdan dışardakine konsantre olamadım😂 O kadar şaşkınım ki anlatamam 🙈 Rabbimden gelen başım gözüm üstüne ☺️
derinmavi 3melek kan testi yaptırcan di mi :) hadi hayırlısı. 7+4 ise hemen duyarsın kalp atışını sanırım :)) hiç belirti olmadı mı?
3melek derinmavi Evet yaptırıcam 😀 Adetim geçti sadece spiral olduğu için asla öyle bişey beklemiyodum tabi😬
cansn99 3melek 😂spiralede guven kalmadi her iliskiden sonra bol bol ayetel kursi okuyup hamile kalmayalim mi acaba 😂😂😂