medine_ Oto koltuğunun çukur kısmını doldurmak için satılan minderler var alıp kullanan var mı acaba memnun kalan?
elifzeynebinannesi medine_ ben de almayi dusunuyordum, hatta bayada arastirdim ama gereksiz olduguna karar verdim canim, kucuk bir yastik koydum bel kismina duzlesti, ustunede battaniye serdimmi olur diye dusunuyorum, istersen o sekilde de yapabilirsin..
Krdlnyldzn7 medine_ ben aldım ama henüz doğmadığı için kullanmıyoruz , önce pusette kullanıcaz bakalım ☺️ Ama güzel görünüyor pofidik bişey
Nur___ elifzeynebinannesi bencede imkan dahilinde alınır ama bu yenidoğan ince battaniyeleri oluyor altına sereni çok gördüm, mis 🌺
medine_ elifzeynebinannesi ben de onu düşündüm o yüzden kararsız kaldım belki olmaz diye ama şimdi eminim almicam teşekkür ederim☺️