Tgbadel Kızlar merhaba bugün doktora gittim muayene edildim bebeğim 3 kilo çıktı suyu da güzelmiş bebek karnımın her köşesini doldurmuş rahim kanalınada girmiş heran doğum olabilir dedi olmazsa haftaya gel nst ye bağlayalım dedi şuan tam 38+1 oldum sizce doğum olur mu
Mavilianne Tgbadel kanala girdiğini ultrasonda mı anlıyorlar yoksa çatı muayenesinde mi ? Bende 38+2’yimde doğum pozisyonunda ama kanala girdi mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Tamam Tgbadel nasıl yani?Doğurmamayı mı düşünüyorsunuz?Allahın izniyle gününüz gelmiş ve her şey sağlıklı,niye doğum olmasın ki?
Zeynep0505 Valla beklemedeyim bende sizin gibi yürüyüş yap çömel sıcak duş al daha kolay gelir inşallahhhh 🙏🙏🙏🙏
Tgbadel Mavilianne ultrason da baktı en geç 10 gün içinde doğacak doğmazsa eğer çatı muayenesine alıcak ama şuan gerek yok gelicek gibi dedi dua edin kızlar bu hayırlı gecede ağrım başlasın
Tgbadel Tamam tabiki hayır aksine doğurmak istiyorum hatda şu hayırlı gecede dua ediyorum bu gece sancıları gelsin diye
Mavilianne Tgbadel İnşaAllah doğumun olur sancıların gelir canım 🥰 Sende bana dua et ♥️ Hayırlısıyla evladını sabaha kucağına alırsın inşaAllah