esrakrt40 ilk tarama yaptırdığım devlet hastanesi birkaç tane kist vardı dedi başka devlet hastanesine yönlendirdi ikinci devlet hastanesi hem kist hem bağırsaklarında parlaklık var down sendromu olma ihtimali var karnından su aldır dedi en son özele gittim özel de bir tane kist gördü geçebilen kist olabiliyor dedi ve bağırsaklarında parlaklık görmedim ben dedi özele geçen hafta tekrar gittiğimde kist silik gözüyo dedi ama kafa ölçümü burun ölçümü kilosu boyu normal şuan 19+2 yim ama ben çok tedirginim yoksa çok mu abartıyorum diye düşünüyorum
Cnn123 Banada söylediler kist var diye ama 24 haftaya kadar geçiyormuş sıkma canını bunun için geçicek içini ferah tut
esrakrt40 Cnn123 geçebilir ama yinede bilemeyiz bu şüpheleri arttırıyor diyorlar hep bi karamsarlar çarşamba günü detaylı ultrasonum var inşallah geçmiştir inanın yememe de dikkat ediyorum pndan sonra bol bol ceviz tüketiyorum
Ceydasinanservan Arkadaşımada aynısını dediler perinatoloji bölümüne yeşil alan açtır ve zeynep kamile git oya hanım ve and bey var ikiside cok iyi doktor tabi istanbuldaysan arkadasım. Girti ve bebegi suanda cok saglıklı 4 aylık darısı bizim basımıza kuzum içini ferah tut
esrakrt40 Ceydasinanservan malesef Ankaradayım acaba ben mi çok takıyorum diyorum eşim rahat ben böyle bi ihtimal vermiyorum içime doğmadı diyo