Merhaba güzel anne adayları
Ben yeni hamişim 4 haftalık ıken kesem 7.3 mm
6 haftalık oldum tekrar gıttım kesem 22 cıktı ve doktor tedavı yoluylamı hamıle kaldıgımı sordu bı sorun mu var dedıgımde hayır kesemız buyumus net bir sey ıcın 2 hafta bekleyelım dedı bilgisi veya fıkrı olan varmı?