@busrabusraaa ebe benim içinde 26. haftada 7 kilo aldığım halde az almışsın bebek zayıf olur falan dedi. Bebek kilosu iyiydi. İyi kilosu dedim geçtim. Ben de hemşireyim kimseyi eleştirmek ya da genelleme yapmak istemiyorum ama sağlık ocağı ebeleri biraz eski kafayla düşünüyorlar. Doktor bana iki hafta geride iki hafta önde olması problem değil demişti. Dert etmeyin. Daha haftanız az büyür yakalar öne geçer. Geriden gelse de bir şey olmaz. Ama çok yatmayın bence düzenli beslenin 🤗