LINDAMAY ben geçirdim🙋♀️ Benim doğumdan 10 gün önce filan başlamıştı. Kolestaz mı diye araştırdılad ama değilmiş, dermatolojiye gittim alerji dedi. Alerji hapı bir de krem verdi. Bir de kortizonlu bir iğne. Ama iğneyi olmadım ve o hafta doğum yaptım. 1-2 gün geçer gibi oldu. Sonra gene başladı ama deli gibi kaşınıyordum. Özellikle bacaklarım. Kedi tırmığı gibi hep yara yaptım😖 alerji hapına yeniden başladım. Aon birkaç gündür fena değilim. Geçiyor sanırım çok şükür🙏🙏🙏 40 ım çıkacak bu arada pazar günü inşallaj