djdb neden altdan muayene etdiler ki.olmazdi ama..riskli bir durum oldugu icin kesinlikle dokunmamalari lazim..normalde 25haftasindan sonra deniliyor canim..yani ona kadar normal gosteriliyor.anxak doktorlar nedense hep erken soyluyorlar.bana hic altdan bakmadilar.plasenta previa oldukca altdan bakmak yasak oluyor..normalde zaten gozukuyor ultrasonda..belkide agrilarin ondandir.Ancak bende de var..genellikle yatiw pozusyonundayim zaten.kalkmiyorum.geciyor.sende oyle yap cok yorma kendini uzan dinlen.