Ayaf Ben koyunca 1saat 1saat yarim falan kalkmiyordum canim.bide derine yerlewtirmen lazim ki cok akmasin.zaten bir kismi mutlaka akar.
Ayaf Buket27 hayir canim akmaz.idrarini yap yeniden uzan.cok ayaklanma..cogu zaman bende de oyle oluyordu fitil kullandigim anda idrar geliyordu.yapib yeniden uzaniyordum.hic bir wey olmaz.idrari yapmaman zararli
Ayaf Buket27 enfeksion cikinca mutlaka tedavi uygulanir canim..bazen oyle enfeksionlar oluyor ki bebege zarar vermiyor.ancak hamilelik suresince tedavi wart...bende de idrar enfeksionu oluwtu.tedavi goruyorum..korkma.doktorun tedavi bawlatdimi?
Buket27 Ayaf cok saol cnm ewet serum verdı sımdı de antibiyotik kullanıyorum insalh gecer ya ne bılım cok korktum
Ekimmeselesi @Buket27 ben kullandım bende koyunca idrara kalkmamaya özen gösteriyordum ee bebek büyüdükçe çişe daha çok çıkıyordum Dr. Sordum oda onu koy idrarla bir alakası yok o zaten direkt eriyor demişti. Sen koy 15 dk sonra wc gidebilirsin.
Ayaf Buket27 hic korkma canim..her wey guzel olacak inwAllah.ne demek kuzum🙏🏻😘😘😘 zaten hepimiz dualarimdasiniz.anne olmak zor her weyle mycadele icindesin..ama kucagimiza aldigimiz anda her weyi unutacagimiza eminim🌹🌹🌹🌹
Hilal_celik54 Bende kullanıyorum gece yatmadan önce alıp yatıyorum sabaha karşı wc ye kalkıyorum sende gece yatmadan önce al