Melike_18 Meraba hanımlar. Hangi hastaneye gidiyosunuz yada daha önce hangi hastanede dogum yaptınız ben 38+1 im Sami ulus beştepe yerleşkesindeki hastaneye gidiyorum daha önce burda dogum yapan oldumu ? Yada adını duydunuzmu ? Yardımlaşalım 🦋♥️
Nuraslanklc Melike_18 ben şehir hastanesine gidiyorum 23 haftalığım en baştan beri buradayım😌 ama bahsettiğin yeri hep iyi duydum özel gibi vs diye kimden duyduysam memnundu👀
Melegimm19 Melike_18 ne güzel son zamanlara gelmişsiniz artık sağlıkla kavuşun bebeğinize 😍 biz daha 31+4 olduk özel medisis hastanesine gidiyorum memnunum.Şuan tek zorlayan şey çok merak ediyorum kızımı günler geçmiyor sanki😍
ponciklerin_annesi Melike_18 Etlik Zubeyde hanimda kizimi dogurdum 2 sene once , ve çok Pisman oldum birdaha tovbe dedim , suan 24 haftalik hamileyim sali gunu Sehir hastanesine randevu aldim ve çok memnun kaldim nasip olursa orada dogum yaoacagim
Buket_M ZeynepveSeyit şehir hastanesi de belli bir haftadan sonra almıyor mu acaba bir bilginiz var mı ben 18 haftalık hamileyim ama çok kararsızım sehir hastanesi ile Sami Ulus arasında karar veremedim iki hastaneye de çok iyi diyorlar ama bize biraz mesafesi fazla etlik de de doğum yapmak istemiyorum taramalarımı orda yaptırdım
Dilek06 Etlik zübeyde hastanesine gidiyorum canım memnun musun diye sorsan mecburiyetten gidiyorum hiç memnun değilim nst deki hemşireler cok kötü davranıyo bu arada 39+4
Melike_18 Dilek06 etlik bana çocugun olmaz dedi ogün bugündür gitmedim ha desenki doguracak bi o hastane kaldı allahıma büyük konuşmayım gitmemek için elimden geleni yaparım 😣 allah sana kolaylık versin onların sana kötü davranmasına izin verme o bagırıyosa sende bagır 😡😐
Melike_18 Melegimm19 daha var kız emin ol son 2 hafta hiç geçmiyo aslında geçiyo sorun yok ama etrafındakiler hala dogurmadın mı diye soruları sanki çocuk 40 haftayı bitirmiş de ben çıkarmıyorum içerde tutuyorum 😐😏
Dilek06 Melike_18 Altta kalırmıyım canım tabi bende tepkimi gösteriyorum ama olmuyo işte şansa kaldık bakalım. Belli ha ftadan sonra başka hastanede kabul etmiyo. İnan kontrollere bile gidesim yok gitmiyorumda zaten evde sancımın gelmesini bekliyorum 😂Rabbim büyük kalbimi ferah tutmaya calişiyorum 🤗 Biran önce doğurup kurtulsaydım.
Melegimm19 Melike_18 elalem hiiiç susmaz doğuruncada soracak başka birşey bulurlar en güzeli hepsine kulak tıkamak canım boşver en heyecanlı zamanlar tadını çıkar😍
Seselif 21 Haftalık hamileyim ankaraya bu sene tayinimiz çıktı Sincan daki lokman hekime gidiyorum şimdilık memnunum
Dilek06 Melike_18 inşallah canım 😍 cümlemizi bir avazda kurtarsın bebişlerimizi sağlıkla Alalım kuçağimiza ❤️
Melegimm19 orgucuanne ilk uç ay geçmiş sayılır ikinci trimester daha kolay oluyor çoğunlukla 😍 memnun musun sende canım❤
beyazguvercinim33 Melike_18 şehir hastanesine gidiyorum hizmet mükemmel ama doktorum beni bıraktı 😓😓 kadın Doğum onkolojide hizmet verecekmiş çok üzüldüm başka doktorlara gidiyorum 😰
orgucuanne Tgb2310 Doc.Dr ücreti 200 tl diğer doktorlar 115 tl.. ben doğum sigortası yaptırdım demir hayat sigortadan 6500 tl.. Hastane paketi Doç Dr için 7500 dü .. Diğer doktorlar için paket 6000 tl..