seyda0606
Hanımlar duydunuz mu bilmiyorum bikaç aydır takip ediyorum. Kullananlar çok memnun. Hem daha uygun hemde kaliteli diyorlar. Şuan sadce internet satışları var. Prima iyi değil sağlık açısından diyorlar. Özellik ne kadar artarsa içindeki kimyasal o kadar çok oluyormuş. Ve zaten çok pahalı. Sleepy öneriyorlar ama o da çok pahalı. Bana kalsa doğal analarımızın kullandığı pamuk bezlerle büyütmek yıkamak ütülemek kullanmak isterim. Islak mendil yerine de bir süre pamuk kullanayım diyorum. Siz ne düşünüyrsunuz
Celins_
Bizde bi paket sipariş ettik paddlers bezden ve 12li islak mendilden. 28 haftadayiz daha kullanmak nasip olur inşallah deneyip görücez 😊
Kuvvetf
Ben epeydir bakıyorum araştırıyorum paddlers almayı düşünüyorum bende 29 haftaligiz şuan paddlers ile başlıycam. Sleepy çok öneriliyor etrafımda kullanan çok ama paddlers daha hesaplı denemeye değer