Oglusum89 Ftoss bende 29. haftadayım bebegmın hareketlerı bu aralar iyi hamd olsun bı ara baya azalmıstı sımdı babasınada tepki verıyor 💕
Kumsalinannesii Ftoss bir ara baya azalmıştı sonra birden fena hareketlendi. Bugün sadece dönüyor gibi hissediyorum pek hareketi yok ins düzelir insan tedirgin oluyor ister istemez
Leyla9292 Ftoss 27inci haftamız bitecek ama benim bebeğim öyle çok hareketli değil çok nadir oynuyor varla yok arası birşey inşalla doğduğu zamanda efendi olur gazi olmaz kendine uyur😂😂
Ftoss Oglusum89 canim bendede bi kac gun cok durgun oluyor ama bazi gunlerde cok hareketli oluyor normalmi degilmi bilmiyorum
Ftoss Kumsalinannesii tabi canim insan herseyi sıkıntı ediyor bendede oyle oluyor tekme degilde sadece döndüğünü hissediyorum aceba ne zman ellerini kollarini farkedecez
Ftoss Kumsalinannesii tabi canim insan herseyi sıkıntı ediyor bendede oyle oluyor tekme degilde sadece döndüğünü hissediyorum aceba ne zman ellerini kollarini farkedecez
Ftoss Bahar4730 canim cok hareketli olmasi normalmi bendede bazen cok sakin bazen cok hareketli gün icinde kac defa hissediyorsun 🥰
Ftoss Leyla9292 canim yanlis degilsem 28. Haftadan sonra hareketleri fazla olmaya basliyor insan her zaman tedirgin oluyor wallh 😍
littleangel Leyla9292 ay bizim de öyle.hiç sesi çıkmıyor 😅o yüzden çok akıllı olacak diye ümit ediyorum🤲🏻
Duuyguum Ftoss bugğn 29 oldum üç gündür hareketleri çok az bazen ben dürtmek zorunda kalıyorum düzelir umarım sizin nasıl
Ftoss Duuyguum canim bendede bi kac gun boyunca oyle sakin oluyoki anlatamam bazende cok hareketli oluyor anlamadim birsey ne kadar normal bilmiyorum
Busraars Bende 29. Haftamayım hiç yerinde durmuyor karnımın üzrinden bütün uzuvlarını hareket ettirdiğini görebiliyorum 💞 ama geceleri çok uyandırıyor sürkli kendini topluyor dr a sordum bu bi sorunmu diye, çok şükür sağlıklı olduğunu gösteriyormuş. Kızlar bide Çok şiddetli bel ve sırt ağrım oluyor sizdede varmı bunun için neler yapıyorsunuz?
Ftoss Busraars canim bendede bazi gunler sakin bazi gunler hareketli oluyor bazen boyle sol tarafimda kendini topluyo sert bir sekilde bende bu sefer doktora gidersem soracam bazen agrilar giriyor karnima insallh normaldir🥰
11Nisan Busraars bende de var bel ağrısı 3-4 gündür. İğneler batıyor resmen. İnşallah kötüye işaret değildir 🙏🏻
Oglusum89 Ftoss normal cnm bı gun cok hareketlı olsa dıger gun 5 6 saat hıssetmedıgm korktgm oluyodu ama doktora gıttım ultrosnda hareket ettı o kdr ben sadece 1 kez hıssettım doktora soeldım dedm ben hıssetmıyorum hıc daha guclulerını hıssedıyosundur dedi
Kumsalinannesii Ftoss zaman zaman oda sakinlesio heralde gece hafif vurdu sabaha karsida öyle uyandım kahvaltı ettim hala hareket yok uyuyo sanırım. Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi ins
Bahar4730 Ftoss sayamıyacagım kadar diyebilirim Canım karnımda toplanıyordu meğer ayaklarından destek alıp totişini itiyormuş bende toplanıyor sanıyordum 😁😁 yaramaz bi çocuk olucak galiba
Prens12_annesi Ftoss bende 29 haftalıgım iki üç haftadır hareketleri azdı ama şimdi iyi çok şükür endişe etme hareketleri azsa oynar 🙃🙃
Ftoss Prens12_annesi canm insan oyle herseyi stres yapiyor ki anlatamam seninde ilk hamilelikmi ben diyorum ilk cocukta herkesmi boyle oluyor 😍
Leyla9292 littleangel benimde bebeğim öyle çok nadir oynuyor benimde temennim doğduğu zamanda efendi olması kendine uyuması beni yormaması😜😜😜😜😜
Duuyguum Ftoss aynen ben de de oluyor o dün kontrole gitmiştim yolunda herşey şükür ama salıdan beri dürtmesem oynamıyordu bugün yine kudurmaya başladı dinleniyorlar demekki 😂
Ftoss Oglusum89 insallh normaldir canim ben bazen 1 gun yada 2 gun hissetmedigim oluyodu doktora sordum dedi hareketleri hep ayni olmaz hergun degisik bir pozisyon alir 🥰 cnm bide sende idrar yanmasi oluyormu
Oglusum89 Ftoss yok cnm bende idrar yanması olmuyor ben de 2 gundur sarımsı akıntım vardı kokusuz ve agrısız hatta bı ara acık yesıle doner gibi oldu suyu daha cok içmeye basladım bugun gecti gibi hamd olsun
Prens12_annesi Ftoss benimde evet ilk hamileligim iki düşüyüm var bende cok endişe ediyorum biraz oynamasa korkuyorum belim agırsa korkuyorum rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 😢😢😢