Because Arkadaşlar merhaba 😌6+1 haftalık hamileyim kesem 14.8 mm çapında .nasıl sizce bebeği henüz göremedik .geç döllenmeden olabilir mi ?bilgisi olan söyleyebilir mi ?😊😊
CerenAkbulut Because o zaman bebeği bizde göremedik sadece keseyi gördük. 7. haftada kalp atışını duyduk.
Maviss Because goremezsin iki hafta sonu yada haftaya,kalp atisini duyarsin ben duydum sira,sende canim cok heyecanli oluoyr kaydet sesini unutma
Afratatli Doktorum söylemişti ama inan unuttum şuan 16. Haftadayım inş görürsün bi boş gebelik geçirdim çok üzüldüm ama rabbim tekrar nasip etti
Maviss Because canim keseyi soyleyip icindeko emriyoyu soylemedi mi kese nerde peki ortadami nerde yeri