Guness55 Kızlar 27 haftalık hamileyim 3 gündğr sağ göğsümün hemen altı ağrıyor nasıl söyleyeyim çok hafif elimi atınca da ağrıyo başka Bi ağrı bu durumu yaşayan hamişler var mı???
Masatosi Kaburga ağrısı sanırım bende yaşadım 2 gün boyunca. pilates topu üzerinde zıplamak biraz hafifletmişti deneyin isterseniz
Guness55 Masatosi ya canım farklı Bi ağrı sanki yaklaşık bir haftadır agrıyo halen ağrıyo doktora gittim kardoloji ve dahiliye bölümüne Bi sıkıntı yok dediler bebek büyüyo baskı yapıyo dediler ama ağrıyo daha umarım geçer 😏😏