Bebekannesimm cnmm benimde bir oğlum var 11. Haftada erkeğe benziyor dedi bende israrla içimden kız geçiyordu bugün yıne gittim 15+4 teyım kesin erkek dedi rabbimde biliyor evladın kızı erkeği olmaz ama bende çok istiyordum kızım olsun diye ama hayırlısı buymuş demekki rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasıp etsin inş