Aydemira Evet işte bu postu açmamda Kİ amaç buydu sırf birileri birilerine umut olsundu birileri birilerinin üzerinde ki yükü alsındı biz kadınlar okadar güçlüyüz Kİ başardık🙏 Canııım güzelim lütfen üzülme ben kaç doktor kapısı çaldım anlatamam biri dedi bebeğini alıcaz biri dedi sana birşey olucak biri ikinizde gidersiniz dedi sonra öyle birini buldum ki işte her doktor böyle olmalı dedim riskin var ama önlemin de var dedi bitirici konuşmadı asla İstanbul Anadolu yakasında Kİ herkese tavsiyedir ✋