Silangulenyuzlu Olimbera canım ben 42 kilo hamile kaldım şuan 44 kiloyum 13+3 olduk protein kaçağım var ama gebelikten önceydi benim kendi rahatsızlığım hamile kaldım doktorlar sonlandırıcaz dediler öyle bir doktor buldum Kİ adam resmen bana Umut oldu herkesin karşısına çıkmalı böyle doktor 🙏
mmrv Silangulenyuzlu Merhaba sağ salim kavusun.insallah bebeginize.. doktorunuzun ismini soylemeniz mumkun mu acaba bir yakinimda da ayni sknti varr da.
Cansu85 Semakrkmz gerçekten neyin düşmesi in bekliyorsun bende merak ettim. Tedavisi olan bi hastalık olduğunu biliyorsundur inşallah
Semakrkmz Cansu85 siz neyi anladınız bende onu anlamıyorum tabiki ben herşeyi araştırdım bilgim var elbette burda kastettiğimi siz başka yere çekmişsiniz burda ben bebeğimin su miktarının düşmesi için dua ettiğimi belirttim bebeğimi değil yanlış anlamaya meyillenmeyin lütfen
Maviss Silangulenyuzlu canim bende bebek emzirdigim için hamileligim riskli oluyor uc ayi aşmam gerekiyor
Silangulenyuzlu Maviss Aa bebek emzirdiğin için karnındakinin tehlikesi mi var bak bunu ilk kez duyuyorum iyi ki açmışım postu birşey daha öğrendim nasıl oluyor canım o
Cansu85 Silangulenyuzlu bizde 27+1 e kanamalarla gebelik diyabeti ile geldik. Zormuş bu işler. Annemi anladığım günleri yaşıyorum.
Silangulenyuzlu Cansu85 Ya riskliler olarak böyle toplandıkta madem hepimiz riskliyiz bu sağlıklılar kim😂😂
Maviss Semakrkmz senin icin gercekten zor bir durum bacim rabbim yardimcin olsun biliyormusun veren cani o alan cani o cunku ilerde ona bakamazsan bu daha buyuk gunah oyuzden duan hakkinda hayirli olsun
Silangulenyuzlu Egeymen ya en önemlisi hepimiz için sağlıklı gelmesi zaten aman ciğerleri gelişsin aman gözü kulağı gelişsin ama biliyorsunuz Kİ bizler de çok önemliyiz rabbim evlat sahibi etmiş inanıyorum Kİ bir kez daha eder bizleri Allah’ın izniyle o yüzden kendinimize de bebek kadar dikkat edelim🙏
Nurmer Ben de 19 haftalık gebeyim gebeliğimin başından beri Protestan kullanıyorum bu 2. Gebeliğim ilk bebeğimi 17 haftalıkken kaybettim maalesef sonrasında rahim filmi histeseskopi derken rabbim tekrardan nasip etti tabi biraz zorlu geçiyor yolculuk yasak iş yapmak yasak sürekli dinlenme halindeyim rabbim hepimizin bebişini hayırlı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin
Silangulenyuzlu Nurmer rabbim okadar büyük Kİ sen birdaha anne olmayı hakediyosun diyor ve birdaha anne yapıyor rabbim kucağını boş bırakmasın♥️🙏
Silangulenyuzlu Egeymen kesinlikle kim önce bebeğim derse desin ben buna asla katılmıyorum önce biz rabbim Emin’im ki birdaha evlat sahibi eder ama biz birdaha geri gelemeyiz💪
Guguk Ozlem29 canım hiçççç korkma Kilo elbette sıkıntı ama şunu diyim hiç bir şey sana engel değil bu süreçte. Ben yurt dışındayım burda 300 kg gebeler dolu hepsi çok mutlu. Hepsi sıkı takiple çok da güzel doğuruyorlar.
Egeymen Silangulenyuzlu ayrıca biz olmadan bebeğimiz de eksik kalır o da tam olmaz bunun da bi anlamı olmaz
Aydemira Silangulenyuzlu idrarimda protein kacagi var ve kesinlikle tansiyonumun cikmamasi gerekiyor. Ve 3 hafta geriden gelen bi bebegim var yeterli kilo alamiyor 🙄
Semakrkmz Silangulenyuzlu yok hayır canım suyun düşmesini şuan çok fazla değil normalde 14.9 du 10 a indi umutluyum yani kaybolabiliyoda ayrıca herkez sanırım yanlış anlamış bebeğimin düşmesini beklemiyorum tabiki o benim canım parçam biz onun için her türlü şeyi yapmaya hazırız rabbimden gelene başımız kıldan ince .
Silangulenyuzlu Semakrkmz ayyy ödümüzz patladı kız sen düşsün diyince böyle bir yerde kimsenin aklına bebekten başka birşey gelmez düşme dersen😂😂 Peki ne yapmaman gerekiyor nasıl önlem Alman gerekiyor
Silangulenyuzlu Egeymen evet bizsiz bir bebek düşünün öyle bir babası olması lazım Kİ hayatta tutunsun ee şimdi ki babalarda malum şükür benim kocamdan yana sıkıntım yok ama genel olarak
Semakrkmz Silangulenyuzlu canım işte çoğu gebede kaybolmuş bunun mm si önemliymiş zaten 10 un altına inerse normale gidebilir genetik araştırmalar enfeksyon geçirdimmi diye o tür araştırmalar yapılıyo bizde beklemedeyiz sürekli kontrole gidiyoruz inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız evlatlarımızı🤲🏻🤲🏻
Egeymen Silangulenyuzlu ne kadar iyi Bi baba olursa olsun annenin yerini tutmaz Allahım önce bizlere sonra bebişlerimizi güç kuvvet sağlık versin