MErhaba dört ayın hepsini doğum sonrasına atamazsınız maalesef, son üç hafta devlet ya da özel fark etmez ayrılmak zorundasınız. 32. Ya da 37. Hafta olarak hesaplama yapabilirsiniz. İş durumunuza göre değişir ve doğum tarihinize göre de. Mesela ben akademisyen olduğum için mesai ile ilgili rahatım ve doğum tarihimize göre kurban bayramı denk geldiği için 32. Haftamda ayrılıp evde makale ve tezime devam etme kararı aldım. Çünkü işe gitmesem de evde sürekli ders çalışıyorum inş doğuma kadar da çalışırım 😇😇