Bsrmdl
Normal doğum yapmak istiyorum çünkü doğumdan sonra kimseye yük olmak istemiyorum.Ama ilk aylardan beri bebeğim karnımda hep yan pozisyonda yatıyor ve doğumuma az kaldı hala yan vaziyette dönmüyor bir türlü böyle giderse sezeryan olacakmışım ne yapmalıyım ne tarz şeyler yaparsam faydası olur?😊