Ozgakbs Arkadaşlar 21 Eylül de Özel Ata Sağlık hastanesinde doğum yaptım normalde doktorum Kemal Uğurbil ancak suyumun geldiği gece doktorum şehir dışında olduğu için diğer doktorlar arasından seçim yapmam söylendi bende Meltem Medine Adalıoğlun’u seçtim mecburen. Hastaneye gittiğimde 3 cm açıklığım vardı ve gece saat 2ydi sabah 10 olduğunda açıklığımın 9 cm olduğunu söyleyerek doğuma alındım. Ama çatım o kadar darmış ki 9 cm açıklıkla doğuramadım son anda sezeryana alındım o kadar zorlanmışım ki çocuğumun kafasında ödem oluştu ve suan hastanede yatıyor ödemdem ötürü sarılık tedavisi görüyor. Ve bu çatı darlığını anlayıp beni direk sezeryana almaları gerekirken zorla normal doğurtmaya çalıştılar. Normal doğum olacağı için epidural taktırmıştım 2 doz ondan yaptılar sonrasnda sezeryana alınınca birde belden aşağımı uyuşturdular o kadar hırpalandım ki ağrılarım hala ilk günki gibi. Şimdi sağlıklı olduğuma emin olmak için başka bir doktor arıyorum gidip muayene olacağım. Napmalıyım kızlar
BirVeraAnnesi35 Ozgakbs sağlık bakanlığına şikayet etmelisin eğer ihmal gerçekten varsa peşine düş derim 😞
Merve526 Essdmr sizi çok iyi anlıyorum o ağrılar sancılar insanları ömründen alıyor. Şikayet edebilirsiniz bence çok geçmiş olsun tekrardan
El_mu Zaten doğum esnasonda çatı darlığı anlaşılır onlarda anlayıp sezeryan yapmış sorun nedır? Ben mi olayı anlamadım acaba
Mavilianne El_mu Çatı dar ise doğum yapılması için zorlanmamalı canım bayanı zorlamışlar normal doğuma bu yüzden bebeğin başında ödem oluşmuş. Zorlayıp daha sonra sezeryana almışlar
El_mu Mavilianne Ha zorlamışlar bayanı subhanAllah ne saçma darsa sezeryan yapsana arkadas bebeğe bişey olsa... Allah korumuş desenize
Mavilianne El_mu Öyle canım Allah korumuş inşaAllah daha iyi olur bebeği. Allah hayırlı doktorlara denk getirip hayırlısıyla doğum yapmayı nasip etsin