tuubbbaa yok canım olmuyor o haptan başka tedavi uygulayamıyorlar için bu konuda rahat olsun.İlk hamileliğimde troitlerim çok yüksek çıktı guatr ın cinsini öğrendik aynı seninki gibi zehirli guatr çıktı ama baya gecikmiştik ilacı içmek için yinele iyi gidiyorduk...prof larla görüştüm oda bebeğin gelişimini felan yavaşlatır çok tuzlu yeme dedi.sonra ben kan pıhtılaşması yüzünden bebeğimi kaybettim ve o guatr kaldı bende (ama 3 arkadaşımda benim gibi hamilelikte tsh yüksekti hamilelikten sonra kaybolmuştu)😘yani sen ilacını güzelce kullanırsan allahın izniyle bişey olmaz bu guatr da tsh-t3-t4 değerlerini sürekli kontrol altında tutmak için sürekli dahiliyeye kan ver canım