Zynpppppp canım benim bebeğimin de gelişimi 31+ 3 de durduğu için doğum yaptım normalde 34 hafta olmam gerekti gelişmediği için doğumu başlattılar hiç bir problem yok şuanda kızım 14 günlük oldu 9 gün yoğun bakımda kaldı oda şekerini dengeleyemedi sonrada sarılık oldu çok şükür 5 gündürde evdeyiz 🤗