İlk 16. Haftamda hissettim ama içimde balık kıpırdar gibiydi. Bu gün karnımı mıncıkladım sanki oğluşumu mıncıklar gibi hafif hafif sevdim karnımı, pıt pıt vurdum minik minik ve ardından güzel bi tekme yedim ilkkez 😊 şuan 20+1 deyiz. Üzülmeyin bu gün yarın güzel bi tekmek hissedersiniz muhakkak😊🙏🏻