Emofoise ben de çok korkuyordum ama bebeğimizin sağlığı için gerekince insan herşeye katlanıyor. Bir süre sonra onada alışıyor. Zaten bu bir süreç doğumdan sonra geçer inşallah diye umut ediyorum. Sen de endokrinde takibini yapmalısın tedavisi olan birşey sonuçta canını sıkma.