Smyra03_ zararı yok o ilaçların, aksine gebelikte şekerden dolayı bebekte oluşabilecek problemleri önler. İçiniz rahat olsun, içeriği temiz ilaçlar onlar. Zaten doktor riskli bişeyi vermez. Karından insülin kullananlar bile var, dert etmeyin. Geçmiş olsun..