kurabiyela Merhabalar 16. Haftamda emin bir şekilde oğlum olacağı söylendi fakat 20. Hafta da ayrıntılı ultrasonda kız dendi sizce kızmı? Hangisi doğru?
Mavilianne kurabiyela Ayrıntılı da yanılma olacağını sanmam belki de kordon ile karıştırdılar daha önceden. Tekrar bir doktora muayene olun isterseniz 🌸
Bayrakoglu69 kurabiyela canım arkadaşıma da 7 aya kadar erkek dediler kızı oldu . Bence bekle suanda birsey alma 😍 Bende 12+5 teyim doktor %90 erkek dedi pipisini gösterdi hatta ama ben yine emin olmak için beklicem bi süre 💙💗