Oz-Ko Yelizcngz Zaman çok çabuk geçiyor valla bende bir anda nasıl geçti anlamadım ☺ Medicana ya Hatice hanıma gidiyorum .. Siz?
Yelizcngz Benim.muhtemelem sezaryen olucak canim senn bellimi ben ayni zamanda medicanada calosiyorum 32 de calisamaz aldim 🤗
Oz-Ko Yelizcngz Aa çok iyi ☺ Benimde bugün belli oldu canım bel fıtığım var o yüzden sezeryan kararı verdik her ne kdar ondan da korksamda 🙈☺
Oz-Ko Yelizcngz Hastahanede en kötü durum süslemeyi 1 gece öncesi yapmak istedim izin vermiyorlarmış o sabaha yapabilirsiniz dediler o neden canım ?
Oz-Ko Yelizcngz Canım bir de Hatice hanımın eli nasıldır hafif mi ne bilim sezeryan sonrası hastalarının toparlanması nasıl ilerliyor 🙈🙈
Sevdamertugrul Doğum belli olmayınca daha susleme işini ben soramadım bakalım nolcak Yelizcngz bugün çok yogun
Oz-Ko Yelizcngz Yok canım kendim yaptım herşeyini o yüzden geceden hazırlamak istedim sabah uğraşmayayım diye ama malesef sabaha kaldı
Yelizcngz Oz-Ko eli hafif diyolar canim ben hasta haklari sorumlusuyum orda hic sikayet almadigim doktorlqrdan birisi kendisi😇