Zeynepzeynep Kızlar 19 haftalık hamileyim kalçamın sol tarafında şidetli bir ağrı var ve geçmek bilmiyor benle aynı sorunu yaşayan var mı oturup kalkmakta zorluk çekiyorum
MerveNuralkan Zeynepzeynep bende de var o ağrıdan 🙁 4 gündür sızlıyo oturup kalkarken veya dönerken ağrı girio 🙁
Kavas Zeynepzeynep ben de hamile kaldığımdan beri çekiyorum sanki adet olucakmiş gibi 14+6 oldum ama geçmedi
Ayselcnt acaba magnezyum eksikliği mı var ki.. ablamda da olmuştu ve magnezyum vermişlerdi galiba..doktoruna sordun mu.. Bide ben ağrım olunca yürüyorum iyi geliyor.. doktora sormakta fayda var bence belki bir vitamin eksiği vardır..
Nrdnkrgzshn Benimde sağ tarafta var ağrı yattığımda sağa dönemiyorum. Önceden böyle bi Sorunum yoktu son 1 aydır var. Yere yatarsam eşim kaldırırsa kalkıyorum yoksa tek basıma imkansız kalkamıyorum. Resmen sağ tarafım felçli gibi sürünüyorum yerde.