Sermec Merhaba hanımlar ben 13+1 haftalık hamıleyım ama benım gebelikten önce de gebelıkte de hep tansiyonum 7-5 8-5 bu tansiyon degeri normal mi
Nutella Sermec bazı insanların normal tansiyon değerleri genele göre daha düşük veya daha yüksek olabiliyor. Benim de normale göre düşük seviyededir tansiyonum. Ama sizin haftalarınız da özellikle daha düşüktü. Sonradan biraz daha yüksek seyretti.
ZAsk Sermec Hamilelikte tansiyon düşüklüğü olabiliyor. Siz yinede takip ettirin. Bol bol su için. Benimde 8-5,9-5 civarı
Nzlkca Sermec bende o haftalarda bu değerleri görmüştüm. Normaldede tansiyonum 9-6dır. Doktorum düşük tansiyon önemli değil hamilelikte demişti. Bebeğe bir zararı yok ama bizde halsizlik , baş dönmesi yapabiliyor.
Sermec ZAsk bol bol su içiyorum zaten canım ama benım hep tansiyonum düşük gebelikten de önce böyleydi ama bunun bır zararı yoktur inşallah
ZAsk Sermec düşük tansiyonda pek sorun olmadığını am yüksek tansiyonun sorun olabileceğini söylenmişti bana. Ama siz yine de takip edin. Geçmiş olsun
Sermec Ladybird06 yanı daha doktoruma söylemedim ama benım tansiyonum hep böyle gebelıkte cok zararı var mı düşük tansıyonun
Sermec Nzlkca aslında halsızlık baş dönmesi falan yok bebege bir zararı olmasında ben ıyıyım cok şükür 🙏
Ozgcannnn Sermec bende 13+2 deyım. Ve bende dusuk tansıyınlu bırıyım normalde. Ama 3 4 gundur benımde 8-4 8-5 e dustu hatta dısarda bayıldım hastanede gozumu actıgımda 8-4 du. Doktorum bu haftada olması normal dedı evde ayagının altına bıseler koy uzan dedı ve tabıkı bol su
Sermec Ozgcannnn anladım cnm benım tansiyonum kendimi bildim bileli böyle cok şükür baş dönmesi bayılma yasamiyorum kendımı tansiyonum düşük oldugu halde iyi hissediyorum