Ggamze Yemeklerden sonra tiksinme mide bulantısı ve kusma yaşıyorum normal mi aranızda böyle olan var mı 🙄😔
asyaa15 Ggamze bende 8+2 yim suan yok mide bulantum kesildi bikaçgndr. Karın agrım var gögüslermde de hafif hassasiyet. Tabi herseyi de harhur yiyemiyorum daha gecer bugünler inşallah
Ggamze Mondschein herkesin belirtileri kendine özel sanırım benimde öyle bulantım yokta yemek yedikten sonra oluyor tiksinme çok fazla koku hassasiyeti
Ruhsuz Ggamze koku hassasiyeti çok farklı hersey den tiksindim hep dısarda yiyoruz mutfağın önünden gecerken midem kalkıyor