Zezey ben de son adet tarihine göre 33+5 günlük hamileyim ama gelişimine göre 37-38 haftalık gorunuyoruz. Gebelik şekerim de yok. ben de sizinle aynı düşüncelere sahibim ve gelişimine göreyse doğum şu an çok telastayim 🤣 ama herkes son adet tarihine göre diyor bakalım sanırım bebislerimiz ne zaman gelmek isterse o zaman gelecektir herhalde