Melissa1 önceden herşey organikti canım şuanda öyle degil malesef. Bende sen gibiydim kan ilacimi atmadm sonra aşırı halsizlik,baş dönmesi yaşadım. Sezeryan olacagm icin kan takviyesi olabilir dedi doktorum. O riske giremedim. Tiroitlerim yüksek cktı hap kullanmazsam bebegimde gelisim geriligi olacagni ögrendim böyle bir durumda amaan nasilsa annelerimiz kullanmams demem saçma olurdu. Ne olursa olsun kullanın derim.