Sugar63 ben 12.hafta oldum hala devam ediyor karnımın hergün başka bir yerinde ağrı oluyor, doktorumla görüştüm ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor tabi.. her türlü ağrı normal dedi, rahmin her geçen gün büyüyecek bebeğin büyüyecek ağrı olarak yansıyacak dedi. O yüzden artık takmıyorum kafama