__duru34 tahlillerinizdeki referans aralığını bilmiyoruz ama genel olarak söylemek gerekirse fsh değeriniz gayet iyi. Esradriol değerinin de düşmesinin iyi bir şey olduğunu düşünüyorum çünkü tüp bebek tedavisi gören bir arkadaşımda estadriolü düşürmek için ilaç kullanılmıştı. Lh değeriniz de normal. Eğer bebek içinse bu tahliller ve yaşınız 30un üzerindeyse bir de amh testi yaptırmanızı tavsiye ederim. O test de kandan bakılıyor, aynı işlem yapılacak yani ve adet döneminde olmanız da gerekmiyor. Herhangi bir zamanda yapılabilir.